De website van pluZ maakt gebruik van cookies.
PluZ gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante advertenties te zien krijgt. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website of door op akkoord te drukken, aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies op de websites van PluZ.

X Weigeren.X Akkoord.
Terug naar overzicht
  • Juridische Helpdesk

Juridische ondersteuning

Korting op abonnement Juridische helpdesk

Heeft een juridische vraag of probleem? De Juridische helpdesk staat voor u klaar met goede adviezen. Of het nu gaat om een burengeschil, een arbeidsconflict, een probleem met de garantie of een andere juridische kwestie.

Uw voordeel als pluZ-pashouder

  • U krijgt ruim 20% korting op een jaarabonnement.
  • U betaalt € 28,50 i.p.v.€ 37,50.
  • Alle inwonende gezinsleden kunnen gebruik maken van de diensten van De Juridische Helpdesk.

Juridisch advies

Het advies van de Juridische Helpdesk is gericht op het zo snel mogelijk oplossen van het probleem, het voorkomen van escalatie en mede daardoor het voorkomen van verdere kosten voor rechtsbijstand.

De Juridische Helpdesk dekt alles en heeft geen wachttijden. Bovendien hoeft er geen sprake te zijn van een geschil of een minimum financieel belang.

Hoe werkt het?

  • U meldt zich rechtstreeks aan bij de Juridische Helpdesk via telefoonnummer 035 - 539 2002.
  • Binnen 5 werkdagen na de betaling van de abonnementsbijdrage, ontvangt u een persoonlijk certificaat met daarop het abonneenummer, het specifieke telefoonnummer en e-mailadres waarmee u toegang krijgt tot de services van De Juridische Helpdesk.
  • Heeft u een juridische vraag? Op werkdagen krijgt u per telefoon of e-mail direct persoonlijk en praktisch toepasbaar advies.


Meer informatie?

Kijk op dejuridischehelpdesk.nl.

Vraag aan